duminică, 13 decembrie 2009

Chapter One : Phoenix

Cu acet titlu am hotarat sa incep un nou capitol in blog, deoarece nu am mai scris de foarte mult timp, unul dintre aceste motive e ca mi-am uitat parola si useru pe care l-am facut .. dar am primit un mail care ma anunta ca nu e activitate pe cont .. etc .. etc si asa mi-am schimbat datele si mailu si parola si sper ca nu o sa le mai uit etc etc etc .. Important e ca am reusit si ca o sa ma apuc sa scriu daca voi avea ceva de zis si sper ca voi avea subiecte de discutie.

Acuma nu prea am ce sa va zic .. nu stau sa imi aduc aminte ce sa mai intamplat in aceste luni de liniste si nici nu cred ca este interesant, Importat e ca acuma sunt la Bucuresti abia am ajuns de 1 zi si urmeaza sa mai stau cam 13 ceva de genu , o sa am destule de povestit de la vise pana la stari de panica sau de euforie pana la pofta de a manca cantitati enorme de mancare sau dulciuri.

Si acestea fiind spuse urmeaza urmatoarele capitole pana la sfarsitul anului (sper :P).....s.a.m.d

The End

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Chaotic Soul :: Converted by Randomness