miercuri, 1 aprilie 2009

Resurrection.

Da. Au trecut aproape 2 luni de cand nu am mai scris nika, am avut motivele mele si + nu am avut chef si nici interes sa scriu , din lipsa de idei si lene in mare parte . Ieri nush cum vorbeam cu niste prieteni de blog si mi-am amintit ca am si eu un amarat de blog (ha ha ha sa fiu ironic) si mi-am zis "da frate ia sa scriu si eu again pe blog , si asa nu am ce face si plm ma mai disterz si eu" si uite asa m-am reapucat de scris azi 02-24-2009 la ora 2:06 AM, si cam atata despre revelatia care m-a izbit :P.

Un scurt rezumat la cele aproape 2 luni de pauza .... din data de 15-02-2009 plm 2 saptamani si jumatate m-am plictisit in fiecare minut din, din fiecare ora, din fiecare zi, din fiecare 2 saptamani si jumatate , apoi in urmatoarele 2 saptamani tot imi ziceam in gand ca" Da frate azi scriu pe blog " nu a fost sa fie :P ..... ba gaseam altceva de facut care mi se parea mult mai interesant, decat sa scriu pe blog... si cam atata din luna Februarie si jumatea lunii martie, care la randu ei a fost trista rau de tot.

Dar pe la jumatea lu Martie am inceput sa ma joc WoW si plm am petrecut 2 saptamani in casa ca un trist si un dependent de joc si asa nu am avut ce face , nu prea am iesit pe afara nu prea am facut nimic , practic ma trezeam pe la 14-15 .. dadeam drumu la Pc si incepeam sa ma joc pana dimineata pe la 4-5 ma bagam in pat iar dormeam s.a.m.d ...... si acum de 3 zile am facut si eu 70 lvl si nu mai necesita sa stau atata timp in joc .. Acuma ca incepe sa se incalzeasca vremea poate incep si eu sa ies la lumina ... si cam atat .

Pe scurt 2 luni de moarte clinica. ahh si era sa uit ieri a fost 1 Aprilie (ma mir ca nu m-am pacalit pe mine .. cu scrisu pa blog) oricum mesaj pentru Carja " Poznasule ce m-ai pacalit" hahaahhah

Bafta si m-am dus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Chaotic Soul :: Converted by Randomness