duminică, 15 februarie 2009

Valentine's Ghay.

Inca o sarbatoare de kkt care nu isi are rostula noi in tara , cand noi avem "dragobetele" care este o sarbatoare specific romaniei , intradevar se aseamana cu "Valentine's Day" care defapt e o perdea pt niste oameni care au importat-o la noi in tara ca sa scoata si ei niste lovele pe seama prostilor, defapt asta e doar un brand care e menit sa ii faca oamenii "indragostiti" sa cumpere fel si fel de produse legate de aceasta sarbatoare. O gama destul de impresionanta sa zicem de la inimi si inimioare pana la trandafiri de plastic cu chiloti tanga drept petale .. unde ati mai vazut asa ceva oameni?... makar de se ramanea la conceptu de Valentine's Day unde baietii/barbatii compuneau niste love poems si le trimiteau fetelor fara sa mentioneze numele , asa stiu eu asa am invatat la scoala , asa ne spunea profa de engleza care stia de treba asta , practic sarbatoarea a luat-o pe cai gresite in privinta asta si asa sa ajuns la o super afacere.

Da nu zic e romantic pt unii oameni mai simpli si pt unii oameni care chiar inteleg sensul acestei sarbatori.. dar in ziua de azi cum lumea e plina de "Cocalari" si "Pitzipoance/Campioane" (sa nu jignesc poporul), pentru ei totu se rezuma la un super mega party intr-un club super marfa unde se sparg in basini toti, si dupaia se mai si lauda genu " am fost la club si m-am spart in scheme cu iubita mea si am baut JB cu Red Bull si a fost super marfa , am stat pana dimineata si am spart 10 kk sa o impresionez pe fata mea" hai frate ma lasi cu textele astea de kkt cum poti sa te lauzi cu asa ceva "idiotule" .
Cam asta am avut de zis despre "Valentine's Day"

Reason itself is fallible, and this fallibility must find a place in our logic.

1 comentarii:

Supercalifragelistic spunea...

Gg si mie imi pare chestia asta un bullshit total ...Fugi alearga sa cumperi inimioare de plus si toate cacaturile ca sa le creasca alora vanzarile prin pereti :))wtf?Iar despre iesirile cocletilor eu nici nu mai am ce comenta sunt penali ...Nice post.

Trimiteți un comentariu

 

Chaotic Soul :: Converted by Randomness