joi, 12 februarie 2009

Zapada fmm!!!

Bah azi nu imi venea sa cred ca peste noape a dat cu zapada , m-am trezit dimineata pe la 8 si m-am uitat pe geam si am inceput sa imi bag ceva in vremea asta de kkt.. si zic "ahh azi iar stau si frec pula in casa ca e nasol afara, e ud si nu am chef sa fac nimic pe vremea asta de toata jena". Dupa cum spuneam m-am trezit la pe la 8 dimineata, am mai stat cam 15 minute sa lenevesc, pana m-am intins am mai motait o tar in pat mi-am dat drumu la Pc si pana sa aprins am avut timp sa imi fac ritualul de dimineata pe care il face fiecare om (cred) , dupaia m-am dus sa trag o pipa asa de dimineata ca sa dea bine.. si am ars-o la pc pana pe la 1 cand deodata mi s-a facut o foame de zile mari si uite asa m-am apucat sa imi fierb niste paste sa mananc cu un sos bun de legume trase prin blender ( te lingi pe unde iese) o minunatie de sos cu paste si carnitza ... am halit pe viteza in timp ce cautam templates pentru blog , am gasit cateva templates calumea dar am avut ceva probleme cu ele , daca incerca cineva sa dea un comment nu reusea din cauza lor asa ca pana la urma am gasit unu care sa mearga si l-am lasat pe ala, i-am adaugat cateva chesti am mai modificat ceva la el ..si uite asa sa facut ora 17 si nush cum sa dus ziua , am mai stat de vb cu un fost coleg de clasa care m-a initiat in tainele pokerului pe net.. si asa nu am ce face makar sa ma distrez si eu o tar , pe la 7 am fost convocat la o cafea la benzinarile la noi "pa zona" in cartier acolo la capatu lu 6 (asa cu jargoane de cartier pffff) am mai stat cu lumea de vb despre una despre alta mai o glumitza mai o chestie serioasa am ars 3 tigari in jumate de ora si ne-am luat talpasita spre casa ,vreau sa spun ca am iesit afara si in 10 minute eram ud la picioare din cauza mocirlei de pe strada, noroc ca am fost cu masina ca pana acolo ma faceam varza pana in gat la ce apa era ..dupa cafea am venit in casa si de atunci o ard aiurea pe net si incerc sa caut ceva nou sa nu ma plictisesc .

In seara asta se anunta o iesire la bere la 2 scari departare, nu e cine stie ce fandoseala doar cateva beri la doza nimic special , e de ajuns pt o seara reusita asa ca "acesta va fi refrenul melodiei si m-am dus"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Chaotic Soul :: Converted by Randomness