duminică, 18 ianuarie 2009

Ore matinale si nesimtire

Azi m-am bagat in pat la ora 4:00 Am , si la pe la ora 5:00 am primesc un semese de la un prieten, cu mesaju " Coitza dormi?" si eu baiat respectuos ii raspund " Nu" nu se cuvine sa dau un raspuns negativ , asa ca la 5:10 am am iesit afara sa ne plimbam cu masina , si am ajuns pana la Ploiesti intr-o plimbare scurta si relaxanta de 3 - 4 ore , la care am vazut multe chestii interesante pe sosele noastre , un mic accident , multi prosti al volan si foarte multi nesimtit care arunca pe geam resturile pe care le-au mancat la Mcdonald...Cata nesimtire zace in oamenii astia? Nu stiu cum ii mai suporta pamantu.. in fine sa moara in chinuri groaznice si sa terminam ca deja e 11 am si eu nu dorm, e un lucru rau ?

1 comentarii:

Poker Boy spunea...

bafta coitza cu blogul! tine-te de el,

nDg

Trimiteți un comentariu

 

Chaotic Soul :: Converted by Randomness