luni, 19 ianuarie 2009

Ziua de Luni

Sa incepem asa cu o descriere scurta despre prima zi din saptamana ziua de Luni . Ziua de luni a fost cam nasoala din punctul meu de vedere , pentru ca m-am plictisit de moarte si nu am avut ce sa fac , netu mergea nasol probabil de la ratatii aia de la RDS iar au probleme la server si din cauza lor nu pot naviga in deplina libertate pe net...
Dar totusi sa trecem mai departe prin a mentiona ca am stat in casa fara sa fac aproape nimic m-am trezit pe la ora 17:45 PM (dimineata pt mine) am aprins "obiectu muncii" (calculatorul) si m-am dus sa fumez o tigare in bucatarie deoarece nu fumez in camera pentrut ca pute si nu imi place sa dorm in miros de fum de tigare apoi m-am dus sa "eliberez un Crap pe canal" ca il simteam in organism , dupaia am dat drumu la dush asa sa se faca o tar de abur ca e nasol sa faci dush cand e rece , am stat cam 2 ore la dush . Dupa dush exista un ritual ce care l-am intitulat " after Shower" deoarce stai si incepi sa te scobesti in urechi cu betisoare dinalea moi care nu e bine sa le folosesti cica , dar na acuma ce sa facem apoi iti tai unghile ca nu poti sa te etalezi in fata blocului sau la cafea la benzinarie sau in oras cand iesi cu prieteni , ca apoi zic "uite-l si pe asta are jeg sub unghii e.t.c .... ritualul tine cam 30 de min depinde de situatie.
Deja e ora 20:30 asa ca m-am hotarat sa nu mananc nimic deoarece imi era prea lene sa imi incalzesc ceva de mancare , maicamia nu dorea sa ma ajute asa ca nu am incercat sa o conving ca imi e foame, am mai navigat pe net apoi am intrat la un joc de Counter-Strike cu niste prieteni i-am spart o tar pe baietii de pe serverul de CS deja se facuse ora 12:45 Am, c-am asa ceva din cate tin eu minte , deja era boring pe net si pe Cs asa ca m-am dus sa trag rapid o tigare in bucatarie, era un cancer afara de iti inghetau mucii, pac dupaia m-am bagat sa ma mai uit la niste episoade din "Naruto Shippuden" (un anime de top la ora actuala etc etc etc) si uite asa sa facut ora 4 dimineata.
Inainte sa inchid messengeru imi da Un prieten un IM hai sa jucam 1 vs 1.... si asa nu imi era somn am acceptat propunearea lui si am intrat repede in joc am jucat cam 1 ora si am iesit , am mai stat ceva pe net am mai citit un blog am mai verificat un mail chestii nu foarte importante si uite asa sa facut ora 6 dimineata si eu nu dormeam asa ca a hotarat sa ma bag la somn , am inchis pc mi-am luat pijamalele si m-am trantit in pat la tv unde am si adormit si cam asa am petrecut ziua de luni care a fost cam monotona sa recunosc.

The End

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Chaotic Soul :: Converted by Randomness