vineri, 23 ianuarie 2009

Inceput De Weekend

A trecut inca o zi in care am stat ca p*la in casa fara sa fac nimc , a fost vineri sfarsitul saptamanii si nu sa intamplat nimic parca toti au intrat in pamant ... Vinerea e zi de iesit in oras .. zi de baut bere in fata blocului ... zi de iesit draq afara din casa , am stat toata ziua si m-am jucat Cs , D.O.T.A si Quake3 ca alte jocuri nu imi merg pe basina mea de calculator , chiar daca il reformatez tot degeba e prea vechi e prea uzat e prea varza + ca se aude mai tare ca masina de spalat dar asta e ce sa fac trebuie sa rezist acuma si cu bomba asta de PC , sper sa gasesc un loc de munca si sa ma apuc sa imi strang bani sa imi pot cumpara ceva mai bun ca sa nu mai am probleme inca 5 ani.

Si uite asa a mai trecut o zi in care puteam sa fac mult mai multe.

"Save Yourself .. Eat A Friend"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Chaotic Soul :: Converted by Randomness