miercuri, 21 ianuarie 2009

Recreare.

Aseara pe la 11 M-am hotarat sa ies cu baietii la o cafea si o tigara la benzinarie, stateam in casa si frecam buha aiurea, m-am imbracat si am iesit in fata blocului , unde mai erau inca 2 prieteni care stateau in masina si consumau alcool , au iesit si ei ca nu era frumos sa stea in masina si noi afara , pana la urma nu ne-am mai dus la benzinarie ne-am dus la chiosc si ne-am luat cate o cafea si am venit iar in fata blocului sa mai stam de vorba sa mai radem si noi , si am inceput sa vorbim despre fel si fel de chestii, sa mai facem misto de un vecin care nu ne dadea pace cand eram mai mici , la un moment dat am mai fost sa achizitionam niste bere ca deja duceam lipsa si uite asa am intrat in casa la pe la ora 4:15 dimineata , a fost o seara reusita din punctul meu de vedere presupun ca si si din partea prietenilor . Si cam atat in seara asnta nu am nici un subiect mai deosebit despre care sa scriu ... :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Chaotic Soul :: Converted by Randomness