marți, 20 ianuarie 2009

Politia Romana.

Am ales titlul acesta deoarece am un motiv foarte intemeiat sa scriu despre Politia Romana si despre oameni care lucreaza in acest domeniu ( nu toti ) numai o anumita parte , care zi de zi freaca "unealta" pe tura de noapte la o benzinarie din cartier , unde se strang cam 8 insi si stau la cafea la o tigare la un pateu cu branza... Acesti nesimtiti, ca nu le pot zice oameni stau aproape toata seara in benzinarie sa se incalzeasca , in loc sa fie pe traseu asa cum un Polititst ar trebui sa faca , sa apere cetatenii de pericolele noptii, spargatori de masini, "bizoni in trafic ".... ca na seara este periculs sa iesi afara daca nu ai masina sau nu ai chiosc aproape de scara blocului , ca mai dai de unu care e mort de beat si face scandal si te uiti la el si lui i se pare ca l-ai injurat de mama si iti sparge "moxanu" mai dai de unu care merge ca un ratat cu masina pe stradutele dintre blocuri si te face "salam" ca sunt si cretini dinastia care se cred mari soferi si ei nici nu stiu sa schimbe o viteza , in fine treaba e ca si vara se intampla aceasi chestie la un chiosc unde se strang dubele care patruleaza printr-o parte a cartierului ( cam 4 dube ). Isi parcheaza dubele in formatie ferit de ochii oamenilor care trec prin zona , sa nu se vada nimic ... defapt ei stau si beau bere si sparg seminte si rad ca prostii.

Am patit-o si eu pe pielea mea , m-am dus intr-o seara cu un prieten la chiosc sa cumparam niste bere , asta se intampla intr-o vara, era toropeala si ne-am hotarat sa bem bere , ne-am dus la chiosc si ne-am pus la coada, fiindca era noapte din cauza luminilor de pe strada am observat ca intro masina era o uniforma reflectorizanta de politist , m-am uitat mai bine si era o masina in care erau doua "Organe in timpul functiunii" aceste "Organe" stateau la bere si la panda , prietenu meu a inceput sa se uite insistent la ei, la care unu dintre Politisti a iesit din masina si a strigat " Ce se vede bah de acolo " , la fraza aia nu am avut reactie nu mai gandeam.. cum 2 politisti stau la panda si beau bere in timpul programului , asta m-a pus pe ganduri in legatura cu Politia Romana .....

Sunt platiti ca sa bea cafea si sa manance pateuri.

1 comentarii:

adina spunea...

organe in timpul functiunii :))

imi place ceasul tau de pe blog

Trimiteți un comentariu

 

Chaotic Soul :: Converted by Randomness